مجموعه بیوفی

ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت زیبایی

آرایشگری

آرایشگری در شهر جدید سهند

سهیلا خانی

تاریخ نشر: 1402/11/20
1232

شهر جدید از شهرهای جدید کشور، واقع در آذربایجان شرقی است. شهر سهند در سال 1378 افتتاح شد و با استقبال کم نظیر مردم جهت اسکان روبرو شد.کم کم مشاغل و بازارها در این شهر زیبا و (در قدیم) خوش آب و هوا شکل گرفت(البته جدیدا متاسفانه به علت مازوت سوزی نیروگاه تبریز، هوای سهند آلوده شده و دیگر آن امتیاز هوای تمیز را ندارد). در کنار مشاغل مختلف، شغل آرایشگری نیز در شهر جدید سهند شروع شد و خانم های ساکن این شهر از خدمات آرایشگران و سالن های زیبایی بهره مند شدند.

آرایشگاه های شهر سهند

شهر جدید سهند در آذربایجان شرقی

 

در طی سالهای اخیر مانند بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک دیگر، تعداد آرایشگاهها و آرایشگران سهند نیز بسیار زیاد شده است و مانند جاهای دیگر در هر کوچه و خیابان دو سه عدد آرایشگاه زنانه دیده میشود که همین موضوع رقابت را برای سالن های زیبایی و انتخاب را برای خانم های عزیز سخت کرده است. اینکه بهترین هیرکالریست(رنگ کار مو) در شهر سهند کیست؟ بهترین آرایشگر شهر سهند کیست؟ و انواع بهترین های دیگر، سوالی است که پاسخ آن کمی دشوار است.

 

 

نویسنده این مطلب، خانم سهیلا خانی، با داشتن تجربه ای 12 ساله در زمینه رنگ مو  و کاربری موارد شیمیایی برای مو، که هم اکنون در شهر جدید سهند مشغول ارائه هنر خود به همشهریان سهندی است، کمی از تجربه های خود درباره رنگ مو و علی الخصوص سلیقه ها و نیازهای اساسی خانم های ساکن سهند میگوید.

برای دیدن نمونه کارهای رنگ موی خانم سهیلا خانی میتوانید به صفحه اینستاگرام سهیلا خانی یا صفحه بیوفی سهیلا خانی او مراجعه کنید.
 

 

چالشی که شاید در کمتر جایی با آن مواجه باشیم ولی در سهند بسیار به چشم میخورد، تنوع زیاد سلایق و فرهنگ هاست. چون سهند شهری جدید است، همه ساکنان آن از شهرهای اطراف به اینجا آمده اند. از شهرهای استان آذبایجان شرقی و غربی  و حتی شهرهای دور جنوبی ایران، از شرق و مرکز و از همه جا میتوانید در اینجا افرادی را ببینید. این همه تنوع فرهنگی طبیعتا در زمینه آرایشی نیز انتظارات مختلفی دارند. شاید آرایشگری را که یک خانم اهل تبریز میپسندد با آرایشگری که یک خانم جنوبی بپسندد متفاوت باشد. پس یک آرایشگر در سهند لازم است که علاوه بر هنر خود با این فرهنگ ها نیز آشنا باشد.

لیست آرایشگاه های تبریز رو ببینید. شما در این لیست هستید؟
 

 

خانم سهیلا خانی از بهترین رنگ کارهای سهند، در مورد مراجعین به سالن های زیبایی در سهند اینطور نظر دارند:

رنگ موی مورد علاقه اکثر مراجعین در سهند، بلوند یا یخی میباشد.

سن مراجعین اکثرا بین 30 تا 40 سال است و معمولا اطلاعات نسبتا کمی در مورد آرایشگری دارند.

آرایشگاه سهند سهیلا خانی

نمونه ای از کار خانم سیلا خانی، رنگ مو در سهند

 

و اما برخی نظرات مراجعین در مورد خانم سهیلا خانی که در پیج بیوفی ایشان ثبت شده است:

خانم زارع نوشته اند:

سلام هر چی از تمیزی و زیبایی کارتون بگم کم گفتم. از عالی هم عالی تر، تنها کسی که با خیال راحت موهام رو میتونم بسپرم دستش شمایین.

خانم مونا خوشبخت نوشتن که، عزیزم من تازه باهات آشنا شدم هم اخلاقت هم کار رنگ موهام به دلم خیلی نشست. دیگه موهامو دست کسی جز شما نمیدم.

خانم ساناز عباسپور نوشتن: یعنی هر رنگ و لایت، کراتینه احیاسازی و هر خدمتی که راجع به مو هست رو فقط و فقط تو سهند از سهیلا خانی بخواین. یه بار موهاتو بدی دستش دیگه عمرا با کس دیگه کار کنی.

برای خواندن نظرات بیشتر به صفحه بیوفی خانم سهیلا خانی مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی ما بری شما:

یکی از مواردی که مراجعین باید در انتخاب آرایشگر خودشون مد نظر داشته باشند مواد مورد استفاده است. این مورد متاسفانه بین اکثر مراجعین اصلا دقت نمیشه چون شناختی هم ندارند.

خانم سهیلا خانی در سهند از برندهای دوماسی، پروکسا و پیکارو برای رنگ مو استفاده میکنند که از بهترین برندهای رنگ موی موجود در بازار هست. پودر مصرفی ایشون برند ماردو هست که یک تحقیق کوچک، کیفیت و اعتبار اون رو نشان خواهد داد.


نظرات کاربران


(برای ثبت نظر باید وارد سایت شوید.)