مجموعه بیوفی

ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت زیبایی

ویژگی

ویژگی های مهم سالن زیبایی

سحر جلیلی

تاریخ نشر: 402/08/09
1511

 

امروز به هر کدام از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر که سر بزنیم تعداد زیادی از آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به چشم می‌خورد؛ به‌حدی که انتخاب آرایشگاه مناسب ممکن است سخت به‌نظر برسد. سالن‌های زیبایی علاوه‌ بر این‌که در زیبایی و بهداشت ما تأثیر بسزایی دارند می‌توانند مستقیماً روی سلامتی و اعتمادبه‌نفس ما هم اثر بگذارند.
از این‌رو دانستن ویژگی‌ها و ضروریات آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی برتر می‌تواند بسیار کاربردی و ضروری باشد.
 
بهداشت
عامل بسیار مهمی که در سالن زیبایی اهمیت دارد بهداشت محیطی آن است که در سلامت انسان نقش بسزایی دارد. دقت کنید که هنگام مراجعه به سالن‌های زیبایی حتی‌الامکان از لوازم یک‌بار مصرف استفاده شود و یا ابزار مورداستفاده در حضور شخص شما ضدعفونی شود.
 
نور سالن زیبایی
یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در ارائه خدمات صحیح و جلب رضایت مشتری نور مناسب سالن زیبایی‌ است.
نور مناسب آرایشگاه سبب می‌شود آرایشگر تمرکز و دید بهتری حین انجام کار داشته باشد و با دقت بیشتری کار را انجام دهد.  همین‌طور موجب می‌شود چیزی که در داخل سالن زیبایی و در آینه‌ی آرایشگاه مشاهده می‌کنیم مشابه  همان چیزی باشد که در بیرون سالن زیبایی و در نور طبیعی قرار است ببینیم. درواقع نور مناسب باعث می‌شود خطای دید داخل سالن از بین برود و رنگ و آرایش یا خدمات اصلاحی که دریافت کردیم همانی باشد که از قبل می‌خواستیم.
 
دیزاین داخلی
ویژگی دیگر که هر سالن زیبایی استانداردی باید آن را دارا باشد دیزاین و چیدمان داخلی مناسب و در شأن مشتری است؛ به طوریکه مشتری تایم انتظار و یا تایم دریافت خدمات خود را در محیطی پر از احساس آرامش و حس خوب بگذراند.
طبیعتاً حضور ما در سالن‌های زیبایی علاوه‌ بر بهبود ظاهر باید موجب بهبود روحیه و تلطیف احساساتمان نیز باشد.
 
 
آرایشگر

پرسنل

از دیگر نکات مورد انتظار در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی حرفه‌ای، داشتن پرسنل خوش برخورد و مجرب است. برخورد مناسب و احترام به مشتری از الزامات جلب رضایت مشتری در حرفه ی آرایشگری می‌باشد.
پرسنل سالن باید هرکدام در زمینه کاری خود آموزش‌های جدید را دنبال کرده و خدماتشان را بروزرسانی کنند.
 
 

 


نظرات کاربران


(برای ثبت نظر باید وارد سایت شوید.)