مجموعه بیوفی

ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت زیبایی

نقش

نقش میکروبلیدینگ در زیبایی صورت

سحر جلیلی

تاریخ نشر: 1402/08/18
1506

خلاصه مطلب

ابرو نقش بسزایی در جذابیت چهره یک فرد دارد. از شیوه های متعددی برای زیباتر کردن ابروها استفاده میشود که بسته به سلیقه و انتخاب هر شخص متفاوت است. میکروبلیدینگ ابرو یکی از این روش هاست که میتواند در زیباتر شدن چهره و خلاص شدن از آرایش موقت ابرو بسیار موثر باشد.

از زمان‌های دور زیباپسندی در میان تمام اقشار و جوامع رواج داشته است. انسان ذاتاً زیبا دوست است و همواره مجذوب محیط و اشیاء زیبا و همین‌طور انسان‌های زیبا می‌شود.

هرچند باور داریم که زیبایی را تنها در ظاهر افراد نباید جست؛ بلکه رفتار خوب و باطن زیبا از اصلی‌ترین عوامل جذابیت برای هر فرد به شمار می‌رود اما بااین‌حال داشتن چهره و صورت زیبا و دل‌نشین جایگاه و اهمیت خاص خودش را دارد.

 

ابرو، معیاری مهم در زیبایی صورت

معیارهای مختلف و متفاوتی برای زیبا به‌شمار آوردن یک چهره وجود دارد و یکی از این معیارها که در جوامع مختلف نیز مشترک است، داشتن ابروهای مرتب و پر و خوش فرم است.

امروزه از روش‌های متفاوتی برای زیبا و خوش فرم کردن و نظم بخشیدن ابرو استفاده می‌شود از اصلاح ابرو و کشیدن مداد ابرو گرفته تا میکروبلیدینگ و کاشت ابرو.

میکروبلیدینگ

اما به‌نظر شما معقول‌ترین راه برای بهبود فرم ابرو چیست؟ می‌توان گفت میکروبلیدینگ یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر فرم ابرو و بهبود ظاهر آن است. میکروبلیدینگ یک آرایش دائم و نیمه دائم به حساب می‌آید که با درد بسیار کمی همراه است. حتی برای این درد اندک هم از پمادهای بی‌حسی استفاده می‌شود تا فرایند کار راحت تر و با حس بهتری صورت پذیرد از فواید انجام میکروبلیدینگ می‌توان به نیمه دائمی بودن آن اشاره کرد که می‌تواند  یک تا سه سال ماندگاری داشته باشد.

ظرافت خطوط کار شده در این روش به‌حدی است که کاملاً مشابه تارهای نازک مو بوده و به سختی قابل‌ تشخیص است.

میکروبلیدینگ قابل پاک شدن است

تزریق رنگ در این روش در لایه اول پوست انجام‌شده و به‌همین علت درد بسیار کم است و حتی در صورت تمایل بسیار راحت‌تر از تاتو پاک می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب با چهره و ابروی مشتری و همچنین استفاده از رنگ با مارک و کیفیت مناسب اهمیت بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار خواهد داشت. پس در انتخاب میکروبلیدینگ کار خود دقت کنید.

 


نظرات کاربران


(برای ثبت نظر باید وارد سایت شوید.)